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€90 / notte
Prezzo per ospiti, notti
VISITATA DA TRIPADVISOR

Villa

  • 4 camere da letto
  • 8 posti letto
  •  soggiorno minimo viariabile
VISITATA DA TRIPADVISOR

  • Villa
  • 4 camere da letto
  • 8 posti letto
  •  soggiorno minimo viariabile

Eccellente Eccellente – in base a 44 recensioni

Migliore recensione

Vedi tutte le recensioni

Villa / 4 camere da letto / 2 bagno / 8 posti letto

Informazioni importanti

  • Piscina
  • Adatto ai bambini
  • Automobile essenziale
  • Aria condizionata
  • Animali ammessi
  • Giardino privato

Descrizione del proprietario

Descrizione

Più Meno

Fornita da Google® Translator

Famiglie

  • Ottima per bambini di tutte le età
  • Animali ammessi
  • Seggiolone

Letti e bagni

  • Camera da letto 1: Letto queen size
    Camera da letto 2: Letto matrimoniale
    Camera da letto 3: 2 Letti singoli
    Camera da letto 4: 2 Letti singoli
  • 1 Bagno padronale, 1 Bagno in camera

Servizi

  • Wi-Fi disponibile
  • Aria condizionata
  • Piscina esterna privata (riscaldata)
  • Giardino privato
  • Cortile
  • Veranda
  • Accesso a Internet
  • Riscaldamento centralizzato
  • Cassaforte
  • Fornelli
  • Frigorifero
  • Congelatore
  • Microonde
  • Tostapane
  • Bollitore
  • Lavastoviglie
  • Lavatrice
  • Asciugatrice
  • Ferro da stiro
  • Seggiolone
  • TV
  • TV satellitare
  • Videoregistratore
  • Lettore DVD
  • Impianto stereo
  • Telefono
  • Asciugacapelli
  • Ventilatori a soffitto
  • Lenzuola
  • Asciugamani

Più Meno

Accesso

  • Parcheggio
  • Parcheggio custodito
  • Struttura con accesso per disabili in sedia a rotelle: contattare il proprietario per i dettagli prima di prenotare

Interazione con l'ospite

Prima del vostro soggiorno vi forniremo le informazioni essenziali sulla villa e la zona circostante. Durante il vostro soggiorno presso la villa ci avvaliamo di una società di gestione di essere a disposizione per aiutare con qualsiasi domanda o dubbio. I recapiti per me e per la nostra società di gestione saranno forniti prima del vostro soggiorno, ma sono forniti anche (insieme con altre informazioni utili ospite) presso la villa stessa.

Modalità

Check-in: 16:00, Check-out: 10:00
In caso di domande sugli orari di check-in o check-out, contattare il proprietario/gestore.
Pagamento
Per questa casa vacanza è possibile effettuare il pagamento solo online tramite Holiday Lettings con carta di credito/debito o conto PayPal (mai tramite trasferimento di fondi o bonifico bancario).
Fumatori
Vietato fumare

Cancellazioni

Cambio di programma? Nessun problema. Potresti avere diritto a un rimborso parziale o completo, a seconda della data di cancellazione.

Prenotazione confermata

Rimborso del 100% dell'importo pagato per cancellazioni effettuate entro 24 ore dalla prenotazione. A condizione che il soggiorno sia previsto almeno 60 giorni dopo.

24 ore dopo la prenotazione

Rimborso del 50% dell'importo pagato (al netto delle spese di prenotazione) per cancellazioni effettuate almeno 8 settimane prima del check-in.

8 settimane prima

Rimborso del 25% dell'importo pagato (al netto delle spese di prenotazione) per cancellazioni effettuate almeno 4 settimane prima del check-in.

4 settimane prima

Nessun rimborso per cancellazioni effettuate meno di 4 settimane prima del check-in.

Data di check-in

* Le spese di prenotazione sono indicate nella modalità di cancellazione, nella pagina di pagamento. Tali spese ci aiutano a gestire la nostra piattaforma sicura e ci consentono di offrire l'assistenza ai clienti 24 ore su 24, 7 giorni su 7

Regole della casa

La capienza massima per la villa è di 8 persone.

Altro

Informazioni sul proprietario

Dawn A.
Tasso di risposta:
100%
Calendario aggiornato:
16 lug 2019
Anni di presenza dell'annuncio::
5
Residenza:
Regno Unito
Punteggio complessivo:

Lingue parlate: Inglese

Mappa

Mappa e indicazioni stradali

Mappa

Recensioni degli ospiti

Eccellente
44 recensioni

Eccellente
36
Molto buona
6
Media
2
Pessimo
0
Terribile
0

“Fabulous pool area!”

Reviewed 3 Jan 2018

Great location - 15 minutes from Disney parks. Neighbours were excellent and very helpful. The home, itself, is a bit dated but well laid out and spacious; plenty of room for 6 adults and 3 small children. Kitchen was adequately equipped including ice and water which was very nice. Dawn (owner) was wonderful to deal with and extremely quick to get back to us with answers during the booking process. The pool was perfect and our 5 yearly granddaughter practically lived in it. We would have given this a 5 star rating save for a couple of small problems: 1) the vacuum was extremely plugged and requires new filters. I cleared the plug and it was much easier to keep the carpet clean. 2) the master bedroom closet shelving fell down on the first Sunday there; fixed after a trip to Lowe's. Still give 4 & 1/2 Stars though. Would certainly recommend this location to anyone. Thank-you Dawn.

Risposta del proprietario: Hi there. Many thanks for your review! We're so glad you enjoyed your visit over the Christmas period and would recommend the villa to others. Many thanks for taking the time to deal with the 2 issues you've mentioned in your review - that was very kind of you! However, if you do visit again in the future, then please just call the Management Company and they will be happy to come out to fix this type of problem on our behalf). Thanks once again and hope you have a lovely 2018! Best wishes, Dawn

“Good house-poor property management”

Reviewed 4 Apr 2017

We arrived on a Friday after the 4:00 check-in time to find that the pool was not very warm (we paid extra to have the pool heated) and the pool area was quite dirty. We spent almost an hour hosing and wiping down the furniture, spider webs and deck surface. There were several small issues with the home (we find there usually is) but chose to ignore these and address only the pool issue. We weren't able to reach anyone in the management office until Monday! Mon-Fri 9:30-4:00 office hours. Provided an emergency number, which I hated to call but did, and was told the office would be open on Saturday. Again, called..no answer..no way to leave a message. We loved the house. It is older and needs some work but had everything we needed. We won't rent a home handled by this particular management company again (we'll add it to the list from the one we dealt with last year). We did have a warm pool on Tuesday but we paid for 4 days until then and had limited use because we couldn't get ahold of anyone to address the issue!

Risposta del proprietario: Thank you for your comments. We are pleased that you loved the villa and that it contained everything you needed for your stay. We are however clearly disappointed that you feel that our Management Company didn’t provide the service you would have expected and I have provided this feedback to them. For your information, I've set out below their response to your comments: 1) Pool heat - This was turned on the day before your arrival. The guest information book does explain that it can take up to 72 hours in certain weather conditions (the temperature hit lows of 56 degrees in the first few days of your stay) to achieve the constant warm temperature. 2) Pool area - This is cleaned by the pool maintenance company when they visit every week. The management company do complete regular spot checks to ensure this is completed. Additionally, the outside table is cleaned down following each guest visit as part of the usual cleaning process. 3) Management Company opening hours - The management company’s opening hours are between 9am and 5pm Monday thru Friday and 9am to 3pm on Saturday, with an emergency number available outside of these hours. The system used records any messages that are left (if they are already on a call, or it is outside of office hours) to which we will respond. As I say, I am personally disappointed that your experience was not perfect for you, which is always our aim. I would also like to reference other guest reviews that state that the villa is well maintained and very clean and that the pool area is everyone’s favourite part of the villa. It is disappointing that you didn’t have quite the same experience. Indeed, I do wish that you had contacted me during your stay, using the personal details I provide to all guests, so that I could have helped resolve any of your concerns whilst you were still on vacation. Kind regards, Dawn

“Florida Holiday”

Reviewed 20 Sep 2015

This was our first visit to Florida with our four children and we had a fantastic time. The house is conveniently located, within about 15 mins drive to the parks of Disney, Universal Studios, Seaworld etc , but in a quiet, attractive residential location. There is a large Publix supermarket within 5 mins drive, plus a range of eating places –Chilli’s being a firm favourite. The house has everything you need, is spacious, comfortable, clean and well-presented, with the additional bonus of your own swimming pool, which the kids loved. A visit to the nearby town of Celebration is strongly recommended, with its peaceful lakeside setting and many restaurants and cafes. This a lovely house in a great location and I would definitely recommend it to family and friends.

Risposta del proprietario: Hi there! We really appreciate your kind comments and are so pleased you enjoyed your family holiday in Florida. Thank you so much for taking the time to leave us your feedback.

“A lovely well located place - a real home from home”

Reviewed 12 Feb 2015

This was my third visit in 5 years. The Villa is in a fantastic location with both Disney parks and Universal and International Drive a short drive away. It has all the facilities including an amazing pool which my two teenagers loved jumping into after a day at the parks. It also can be heated for staying in those cooler months, we did not need it this time. The Villa is clean and well presented and has all the facilities that you could need. For me in the middle of the three week trip around the USA the washer and dryer came in handy.

Risposta del proprietario: Hi there! We really appreciate your lovely comments and are so pleased you enjoyed your family holiday. We would, of course, be delighted to welcome you back for another return visit sometime! Thank you so much for taking the time to leave us your feedback.

“Brilliant Holiday”

Reviewed 4 Feb 2015

Visited this villa in May '14 - had a wonderful time - the house was spotless - very clean throughout - the pool was fantastic - wonderful to return to after a hectic day at the theme parks - the villa is also ideally situated for easy access to the theme parks and local shops. Am looking forward to returning again in the near future.

Risposta del proprietario: Many thanks for your comments - we are delighted that you enjoyed your time in the villa!

“A wonderful villa that had everything we wanted”

Reviewed 21 Aug 2014

Our family had a super holiday in Florida and the Villa was just perfect. Everything we needed. Kitchen with more than enough with plenty of cutlery and utensils. Plenty of space, great pool area and all I. A quiet location which is not overlooked. The villa has a great feel to it and the owner, Dawn was terrific to deal with and highly recommended. Will have no hesitation renting this again next time we are over.

Risposta del proprietario: Hi there! We really appreciate your lovely comments and are so pleased you enjoyed your family holiday. We would, of course, be delighted to welcome you back for a return visit sometime! Thank you so much for taking the time to leave us your feedback.

“Fab holiday - fab villa”

Reviewed 3 Jun 2014

We had a wonderful holiday here with our children. The villa is lovely, clean, very spacious and comfortable - very comfy beds and sofa, needed after a day in the parks! Great outside pool area, we all loved the pool and you are not overlooked. The villa had all we needed, eg 2 bathrooms, huge fridge, kitchen equipment, hairdriers, free wi-fi etc. It was v handy to have the washer and drier too with my kids! There were also alarms on all doors - esp handy for the ones leading to the pool area. Its in a lovely quiet location, easy to get to the I-4 and the parks and other nearby shops and retaurants. Very good value for money, we had a great time and thoroughly enjoyed ourselves. Owner is very helpful too and responded quickly to my emailled questions.

Risposta del proprietario: Thank you so much for your review. We're delighted that you had a wonderful holiday and enjoyed your stay at the villa.

“Fantastic villa - a home from home in Florida!”

Reviewed 27 Oct 2013

I stayed in this beautiful villa for a week in October 2013 with my teenage son and we would return in the blink of an eye! It's so spacious (despite only being the 2 of us, I think we could've had another few people in the house and not have got in each other's way!). 4 lovely bedrooms, a HUGE en-suite with the master bedroom, and plenty of light from the windows both front and back. 5 minutes drive from the I-4 and only another 10 - 15 minutes to the Disney parks, Universal and the water parks - perfect! A few minutes drive down Pine Tree Trail (a very quiet and fast road just around the corner) takes you to the Posner Park shopping mall with big stores such as JC Penney, Target, Best Buy...a few smaller shops and restaurants too (and I believe a cinema is in the pipeline for summer '14?). Really near the lovely Champions Gate area - super handy for supermarket shopping, pharmacy, McDonalds, Chili's and so on. Great location at the end of a cul-de-sac with very friendly neighbours who we met and chatted to, and were made to feel very welcome. Fantastic private pool which we loved using - particularly as the villa is not really overlooked by any neighbours! We only took hand luggage rather than suitcases - we didn't need more, with a washing machine and dryer and home comforts galore (including free wi-fi!)?! I could go on...but suffice to say we loved our stay at the villa - perfect price too (definitely tremendous value for money as I doubt you could find a basic hotel room for the same price as your own home!) and will definitely be back the next time we go to Florida!

Recensione 1-10 di 44

FAQ

Come posso trovare maggiori informazioni sulla struttura?

Puoi metterti in contatto con Dawn (proprietario) per mezzo del modulo di contatti che trovi in questa pagina

Se hai già prenotato, accedi a Gestisci la tua prenotazione per inviare un messaggio al proprietario.

Cosa fare in caso di domande prima della prenotazione?

Invia a Dawn (proprietario) un'e-mail tramite il modulo di contatto in questa pagina. In alternativa, se è presente un numero di telefono in questa pagina, puoi contattarlo.

Come posso contattare Dawn (proprietario)?

Invia un'e-mail tramite il modulo di contatto in questa pagina. Oppure, se è presente un numero di telefono in questa pagina, puoi contattarlo.

Se hai già prenotato, accedi a Gestisci la tua prenotazione per visualizzare il recapito di Dawn del proprietario o inviare un messaggio.

Qual è la differenza tra le opzioni "Prenota il tuo soggiorno" e "Contatta il proprietario/gestore"?

Utilizza il modulo Prenota il tuo soggiorno per pagare online provvisoriamente e inviare a Dawn (proprietario) una richiesta di prenotazione. Scoprirai entro 24 ore se la tua richiesta è stata accettata: fino ad allora non verrà prelevato alcun importo dal tuo conto

In alternativa, invia a Dawn (proprietario) una richiesta di informazioni tramite il modulo Contatta il proprietario/gestore se prima desideri ricevere un preventivo o maggiori informazioni.

Che cos'è una richiesta di prenotazione?

Quando effettui il pagamento online tramite il modulo Prenota il tuo soggiorno, viene inviata una richiesta di prenotazione a Dawn (proprietario). Scoprirai entro 24 ore se la tua richiesta è stata accettata: fino ad allora non verrà prelevato alcun importo dal tuo conto.

Solo le prenotazioni con pagamenti effettuati tramite il nostro portale sono coperte dalla garanzia Protezione del pagamento.

Quali garanzie ci sono per la prenotazione?

Per prenotare questa casa vacanza è necessario effettuare il pagamento tramite il portale Holiday Lettings. Solo le prenotazioni con pagamenti effettuati tramite il nostro portale sono coperte dalla garanzia Protezione del pagamento. Questo significa la garanzia di ricevere un rimborso completo del soggiorno se l'accesso alla casa vacanza viene impedito o rifiutato al momento del check-in.

Ulteriori informazioni sulla prenotazione sicura.

Come si calcola il costo del soggiorno?

È sufficiente immettere le date della vacanza nel modulo Prenota il tuo soggiorno per calcolare il costo.
Fai clic su Prenota ora per visualizzare i dettagli dei costi.

Puoi anche richiedere un preventivo a Dawn (proprietario) tramite il modulo di contatto. Il proprietario ti invierà il costo totale del soggiorno via email con un link per prenotare e pagare online.

Come faccio a sapere se la richiesta di prenotazione è stata accettata?

Riceverai un'e-mail entro 24 ore con la risposta. In alternativa, puoi controllare in Gestisci la tua prenotazione. Non è previsto alcun addebito fino all'accettazione della richiesta.

Come si invia il pagamento per il soggiorno?

Utilizza il modulo Prenota il tuo soggiorno per pagare in anticipo online. Puoi pagare con carta di credito/debito o conto PayPal. Dawn (proprietario) risponderà alla tua richiesta entro 24 ore e non è previsto alcun addebito fino all'accettazione.

Se ti è stato inviato un preventivo, accettalo ed effettua il pagamento online tramite l'e-mail che ti abbiamo mandato. In alternativa, puoi eseguire la stessa procedura in Gestisci la tua prenotazione.

Solo le prenotazioni con pagamenti effettuati tramite il nostro portale sono coperte dalla garanzia Protezione del pagamento.

Perché non posso contattare Dawn (proprietario) prima della prenotazione?

Puoi scambiare i contatti con il proprietario/gestore della struttura solo dopo la conferma della prenotazione e dopo il pagamento completo. Se i pagamenti e le comunicazioni avvengono solo attraverso la nostra piattaforma, possiamo garantire la Protezione del pagamento per la tua prenotazione.

Se hai domande prima di prenotare, puoi inviare un messaggio al proprietario/gestore della struttura attraverso il modulo di contatto disponibile nell'annuncio. Dopo aver prenotato, puoi discutere i dettagli della casa e organizzare il tuo viaggio accedendo a Gestione delle prenotazioni.

Come funzionano le cauzioni?

Nella maggior parte dei casi, non è necessario pagare subito il deposito cauzionale. Al contrario, salviamo i tuoi dettagli di pagamento in modo sicuro, e l’addebito avviene solo in caso di danni alla proprietà.

A volte, il deposito cauzionale viene incluso nel canone di locazione totale e pagato in anticipo. In quel caso, verrà restituito entro 10 giorni dal check-out, se il proprietario non segnala alcun danno. Se il reclamo del proprietario viene accettato, i costi saranno detratti dal deposito cauzionale e ti verrà restituita la differenza.

Come fare per visualizzare e gestire le mie prenotazioni?

Accedi a Gestisci la tua prenotazione per visualizzare i dettagli della prenotazione, pagare il saldo del soggiorno o cancellarlo, se necessario.

Come si paga il saldo per la vacanza?

Puoi pagare il saldo residuo per il tuo soggiorno in qualsiasi momento. Vai alla sezione Gestione delle prenotazioni e fai clic su Paga ora.

Il pagamento del saldo verrà automaticamente addebitato sullo stesso metodo di pagamento, 10 giorni prima della scadenza. Vai alla sezione Gestione delle prenotazioni per verificare la data dell'addebito.

Come si cancella una richiesta di prenotazione?

Contatta direttamente Dawn (proprietario) a tale scopo. Invia un messaggio in Gestisci la tua prenotazione o tramite il modulo di contatto in questa pagina.

Come si cancella una prenotazione?

Per cancellare la prenotazione, accedi a Gestisci la tua prenotazione. Qui puoi visualizzare la politica di cancellazione per scoprire se hai diritto a un rimborso.

Come si modifica la prenotazione?

Puoi chiedere di cambiare le date o il numero di persone incluse nella prenotazione tramite la pagina Gestisci la tua prenotazione. Per cambiare le date, usa il pulsante Modifica prenotazione. Per cambiare il numero di ospiti, invia un messaggio al Dawn (proprietario).

Se Dawn (proprietario) accetta, riceverai un preventivo modificato con le variazioni apportate. Potrai quindi visualizzarlo, accettarlo o rifiutarlo dalla pagina Gestisci la tua prenotazione. Avrai a disposizione 48 ore di tempo per intervenire prima che il preventivo modificato scada.

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