Da
€194 / notte
Prezzo per ospiti, notti

Casa

  • 3 camere da letto
  • 7 posti letto
  • 3 notte soggiorno min

Casa / 3 camere da letto / 2 bagno / 7 posti letto

Informazioni importanti

  • Adatto ai bambini
  • Automobile suggerita
  • Animali ammessi
  • Giardino privato

Descrizione del proprietario

Descrizione

Più Meno

Tecnologia Microsoft® Translator

Famiglie

  • Ottima per bambini di tutte le età
  • Animali ammessi
  • Seggiolone

Letti e bagni

  • Camera da letto 1: Letto queen size
    Camera da letto 2: Letto queen size
    Camera da letto 3: Letto matrimoniale
  • 1 Bagno padronale, 1 Bagno in camera

Servizi

  • Wi-Fi disponibile
  • Vasca da bagno o idromassaggio
  • Giardino privato
  • Barbecue
  • Cortile
  • Balcone o terrazza
  • Veranda
  • Accesso a Internet
  • Riscaldamento centralizzato
  • Fornelli
  • Frigorifero
  • Congelatore
  • Microonde
  • Tostapane
  • Bollitore
  • Lavastoviglie
  • Lavatrice
  • Asciugatrice
  • Ferro da stiro
  • Seggiolone
  • TV
  • Lettore DVD
  • Impianto stereo
  • Asciugacapelli
  • Lenzuola
  • Asciugamani

Più Meno

Accesso

  • Parcheggio
  • Non adatto a persone su sedia a rotelle

Modalità

Check-in: 16:00, Check-out: 10:00
In caso di domande sugli orari di check-in o check-out, contattare il proprietario/gestore.
Pagamento
Per questa casa vacanza è possibile effettuare il pagamento solo online tramite Holiday Lettings con carta di credito/debito o conto PayPal (mai tramite trasferimento di fondi o bonifico bancario).
Fumatori
Vietato fumare

Cancellazioni

Cambio di programma? Nessun problema. Potresti avere diritto a un rimborso parziale o completo, a seconda della data di cancellazione.

Prenotazione confermata

Rimborso del 100% dell'importo pagato per cancellazioni effettuate entro 24 ore dalla prenotazione. A condizione che il soggiorno sia previsto almeno 60 giorni dopo.

24 ore dopo la prenotazione

Rimborso del 50% dell'importo pagato (al netto delle spese di prenotazione) per cancellazioni effettuate almeno 4 settimane prima del check-in.

4 settimane prima

Nessun rimborso per cancellazioni effettuate meno di 4 settimane prima del check-in.

Data di check-in

* Le spese di prenotazione sono indicate nella modalità di cancellazione, nella pagina di pagamento. Tali spese ci aiutano a gestire la nostra piattaforma sicura e ci consentono di offrire l'assistenza ai clienti 24 ore su 24, 7 giorni su 7

Informazioni sul proprietario

Michelle C.
Tempo di risposta medio:
3 ore 35 minuti
Tasso di risposta:
85%
Calendario aggiornato:
21 mag 2019
Anni di presenza dell'annuncio::
6
Residenza:
Regno Unito
Punteggio complessivo:

Lingue parlate: Inglese

Mappa

Mappa e indicazioni stradali

Mappa

Recensioni degli ospiti

Molto buona
45 recensioni

Eccellente
35
Molto buona
6
Media
4
Pessimo
0
Terribile
0

“Nice break away”

Reviewed 8 Jan 2018

We stayed here 4th January for 3 nights with 6 adults, 2 babies and 3 dogs. The bedrooms were of a high standard with 2 kingsize rooms and one very small twin room. The beds and pillows were comfortable in one of the bedrooms only. The kitchen was separate and extremely tight for the amount of people staying over. The living/dining area was spacious and very comfortable. The outdoor area with hot tub was very nice and clean. The location was good ( very close to the bus stop which was a 20 minute ride into Bakewell), car parking was good - we brought 3 cars - 5 minute drive to Bakewell. The owners provided stair gate, high chair and cot. WiFi was provided as well many DVDs. Good location for dog walks also... over all a lovely few days.

Risposta del proprietario: Thanks so much, we hope to see you again soon!

“Lovely Barn and location”

Reviewed 31 May 2017

We have just returned from a lovely weekend at The Dutch Barn. The location is stunning and the barn itself is clean, comfortable and equipped to a very high standard. The hot tub was much appreciated and enjoyed after long walks in the beautiful surrounding countryside. Gill and Jonathan were very friendly and helpful and the welcome basket was a lovely thought. We would highly recommend The Dutch Barn.

“Amazing and relaxing!”

Reviewed 4 Feb 2017

We had a great stay at The Dutch Barn. It was easy to find and has lots of mod cons. We also arrived to a lovely welcome basket and flowers which was a great touch. The hot tub was amazing and very clean (as well as being cleaned during the weekend). The lounge is bigger than it looks in the photos and there was plenty of room for the 7 adults staying. I would definitely recommend staying here! Thank you very much

“Exceeded our expectations”

Reviewed 5 Oct 2014

Find a property that is an ideal location (half way between Glouceshire and Teesside) caters for two dogs, clean and modern with added luxuries, believe it or not is harder to find than you think. However, when we stumbled upon The Dutch Barn, it seemed too good to be true. However,I am pleased to say, it is true and The Dutch Barn lives up to all the positive reviews. On first impressions the Barn looked beautiful and was spotlessly clean. I know as a dog owner, even I am, at times, dubious of the actual standard of cleanliness with properties that a pet friendly. But please, if you don't have dogs don't let that put you off, the properly was spotless. All the bedrooms are decorated to a high standards with gorgeous four poster beds and luxury bedding and towels. The kitchen has everything you need to cook up a storm and the complimentary bottles of wine and snacks were a lovely touch which made you feel welcome. Jonathan and Gill were superb. I accidentally stated there were only 2 people staying at the Dutch Barn when booking, so on arrival there was only one bed made up. Jonathan visited the property on the first night to ensure we had settled in. Jonathan went out of his way to collect more bedding and make us feel at home. I think I added and extra 2 hours on his already long day, but Jonathan went out of his way to get us what we needed. Thanks again Jonathan! The Dutch barn has a lovely enclosed front garden, which was great to make the most of the sun and you don't have to worry about the dog wandering off. To the back of the property is a courtyard where you can relax and utilise the hot tub. The hot tub was well maintained and was great to relax into after a day of walking and wandering around picturesque villages. I really can't fault this property, it is reasonably priced, great location, clean and welcoming. We will defiantly be returning to the Dutch barn in the very near future.

“Stone's throw from Bakewell - great base, great house, great hottub! I will be returning!”

Reviewed 19 Jul 2014

Over Haddon is a great little village at the top of a big hill up from Bakewell. The village has a great circular walk going from the Lathkil hotel (nice to eat at - food was okay, and view amazing) and the owners kindly left the details but you can also find great walks at the following link - http://www.walkinginderbyshire.co.uk/bakewell.php. The house is great. Three bedrooms, two doubles with an ensuite and a small room with two single beds. The kitchen is enough, has the basics of what you need, with a snazzy addition of a wine and beer fridge and there is a freezer in the cupboard by the back door. There is a large open plan living / dining room, with 2 fantastic large leather sofas. Wi-fi is good and there is a SMART TV. Don't miss the games and DVDs in the cupboard that the TV sits on. The owners have left a guide with information on what you need. The hot tub in the back is amazing and the owners come most nights to add some treatment. It was spotless and amazing to use - especially after a long day's walking. The front garden is a sun trap and I think the owners may be looking to add some recliners which will make it even better, but a few chairs from the back were fine and lying out on your towels. There is a nice bench table in the front and table and chairs in the back. Tips for a great visit: - Take some basics such as tea, milk, condiments - anything you might want to use. These are not provided but the owner is looking into this, so please ask the question before you go. - If you are a walker - print some of these out before you go - there are amazing routes - Be aware the area is quite hilly - Over Haddon is at the top - Do visit Bakewell - there are several car parks which are relatively expensive, but for the whole day use the long stay one over the bridge, but it closes at 6pm. For a free parking go as if towards the long stay but carry on down the road (it has sign for dead end) and go as far as you need before the yellow lines finish - at the end of this road is also the entrance for the Monsal Trail, which you should also google. I only did a short walk but when I return, I'll do the whole thing with the dogs. - Do visit The Heights of Abraham in Matlock Bath. It is great for singles, couples and families, So much to do for kids as well, brilliant day out. Park in the train car park. Not a cheap day out but not the most expensive either - the mine tours are amazing. - Do eat at the Packhorse in, in Longstone - only 10 mins away by car but well worth it, food is amazing. - Do eat at Peacock - it is expensive but the food is great and have a look at the boards, they have specials and offers - got a great fish and chips pensioner deal at £7.95 for mum. - Bear in mind that there are no shops within walking distance. It is few minutes drive down to Bakewell. - There is a big Co-Op store in Bakewell. Go towards the long stay car park, do a circle back on yourself rather than go over the bridge and take first left (also directions to Peacock). I think that's about it - mail if you need any more. Jonathan, the owner, was a pleasure to deal with. Enjoy

“Stunning location, modern well kept property”

Reviewed 31 May 2013

We stayed at the Dutch Barn for one week - 4 adults, 2 children and 2 dogs. We found the property to be exceptionally clean with modern furnishings and lovely touches such as candles, high quality linen and canvases of the area. All of the amenities were in good working order but, had any problems arisen the manager of the property lived opposite. Very handy! She came and introduced herself on our first night to make sure we had settled in. The property was well situated for exploring Lathkill Dale on foot; Bakewell and Matlock were a short drive away. Lovely views from all the windows at the front of the property. It was nice to have the option to sit out the front and enjoy the view, or to sit in the private decked area out the back (where the hot tub is situated). There were a couple of things missing in our view: the hot tub did not have a lid lifter so getting the cover on and off was very heavy/difficult - it was definitely a job for the men! All female groups could struggle!! The outdoor tables could have done with parasols. The addition of a 'Welcome pack' would have been useful...to include simple instructions for appliances and the hottub; useful phone numbers; and details of local supermarkets/pubs etc. Its also worth noting that the front garden is elevated from the road and whilst it is enclosed, it wasnt difficult for a dog to jump over the low wall onto the road. There were few cars but lots of walkers and dogs going by. The decked area out the back was completely enclosed. Overall we had a fantastic holiday, and would recommend staying at the Dutch Barn.

Risposta del proprietario: Hi, We are so pleased that you enjoyed your stay at Dutch Barn.We work hard to try to maintain high standards and customer feedback is very important to us. We are sorry you found the Hot Tub lid so heavy - we believe it is heavy due to it taking on water and following your comments we have ordered a new lid. We already have parasols and are expecting the all important weighted bases to be delivered this week.We just hope the sunshine will arrive with them! We have previously relied on our Manager to give out information during the meet and greet, but appreciate that our guests may like some written information aswell.Following your comments we are therefore currently putting together a welcome folder to include useful telephone numbers/ appliance instructions so if you decide to stay at Dutch Barn again all will be in place. We hope to beable to welcome you back to Dutch Barn in the future and hope that you will recommend it to your friends. Many thanks for your comments. Best regards Gill and Jonathan

Recensione 1-10 di 45

FAQ

Come posso trovare maggiori informazioni sulla struttura?

Puoi metterti in contatto con Michelle (proprietario) per mezzo del modulo di contatti che trovi in questa pagina

Se hai già prenotato, accedi a Gestisci la tua prenotazione per inviare un messaggio al proprietario.

Cosa fare in caso di domande prima della prenotazione?

Invia a Michelle (proprietario) un'e-mail tramite il modulo di contatto in questa pagina. In alternativa, se è presente un numero di telefono in questa pagina, puoi contattarlo.

Come posso contattare Michelle (proprietario)?

Invia un'e-mail tramite il modulo di contatto in questa pagina. Oppure, se è presente un numero di telefono in questa pagina, puoi contattarlo.

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Qual è la differenza tra le opzioni "Prenota il tuo soggiorno" e "Contatta il proprietario/gestore"?

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Come si calcola il costo del soggiorno?

È sufficiente immettere le date della vacanza nel modulo Prenota il tuo soggiorno per calcolare il costo.
Fai clic su Prenota ora per visualizzare i dettagli dei costi.

Puoi anche richiedere un preventivo a Michelle (proprietario) tramite il modulo di contatto. Il proprietario ti invierà il costo totale del soggiorno via email con un link per prenotare e pagare online.

Come faccio a sapere se la richiesta di prenotazione è stata accettata?

Riceverai un'e-mail entro 24 ore con la risposta. In alternativa, puoi controllare in Gestisci la tua prenotazione. Non è previsto alcun addebito fino all'accettazione della richiesta.

Come si invia il pagamento per il soggiorno?

Utilizza il modulo Prenota il tuo soggiorno per pagare in anticipo online. Puoi pagare con carta di credito/debito o conto PayPal. Michelle (proprietario) risponderà alla tua richiesta entro 24 ore e non è previsto alcun addebito fino all'accettazione.

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Perché non posso contattare Michelle (proprietario) prima della prenotazione?

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Se hai domande prima di prenotare, puoi inviare un messaggio al proprietario/gestore della struttura attraverso il modulo di contatto disponibile nell'annuncio. Dopo aver prenotato, puoi discutere i dettagli della casa e organizzare il tuo viaggio accedendo a Gestione delle prenotazioni.

Come funzionano le cauzioni?

Nella maggior parte dei casi, non è necessario pagare subito il deposito cauzionale. Al contrario, salviamo i tuoi dettagli di pagamento in modo sicuro, e l’addebito avviene solo in caso di danni alla proprietà.

A volte, il deposito cauzionale viene incluso nel canone di locazione totale e pagato in anticipo. In quel caso, verrà restituito entro 10 giorni dal check-out, se il proprietario non segnala alcun danno. Se il reclamo del proprietario viene accettato, i costi saranno detratti dal deposito cauzionale e ti verrà restituita la differenza.

Come fare per visualizzare e gestire le mie prenotazioni?

Accedi a Gestisci la tua prenotazione per visualizzare i dettagli della prenotazione, pagare il saldo del soggiorno o cancellarlo, se necessario.

Come si paga il saldo per la vacanza?

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Come si cancella una prenotazione?

Per cancellare la prenotazione, accedi a Gestisci la tua prenotazione. Qui puoi visualizzare la politica di cancellazione per scoprire se hai diritto a un rimborso.

Come si modifica la prenotazione?

Puoi chiedere di cambiare le date o il numero di persone incluse nella prenotazione tramite la pagina Gestisci la tua prenotazione. Per cambiare le date, usa il pulsante Modifica prenotazione. Per cambiare il numero di ospiti, invia un messaggio al Michelle (proprietario).

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