Appartamento in St Agnes, Truro District, con Balcone o terrazza e Giardino privato

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Dal proprietario

  • Appartamento
  • 2 camere da letto
  • 4 posti letto
  • 3 notte soggiorno min
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Informazioni principali

  • Rimborso del 100% entro 24 ore dalla prenotazione. Vedi le politiche e le regole della casa
  • Vacanze al mare/sul lago
  • Spiaggia più vicina: 0.01 km
  • Adatto ai bambini
  • Automobile suggerita
  • Animali ammessi
  • Giardino privato

Dal proprietario

Descrizione della località fornita dal proprietario

Più Meno

Servizi

Letti e bagni

  • 1 Letto matrimoniale
  • 1 Divani letto
  • 2 Letti singoli
  • 2 Bagni in camera

Famiglie

  • Ottima per bambini di tutte le età
  • Animali ammessi

Accesso

  • Parcheggio
  • Parcheggio custodito
  • Non adatto a persone su sedia a rotelle

Essenziali

  • Wi-Fi disponibile
  • Giardino privato
  • Barbecue
  • Cortile
  • Fronte spiaggia
  • Balcone o terrazza
  • Vista sul mare
  • Veranda
  • Accesso a Internet
  • Riscaldamento centralizzato
  • Fornelli
  • Frigorifero
  • Congelatore
  • Microonde
  • Tostapane
  • Bollitore
  • Lavatrice
  • Asciugatrice
  • Ferro da stiro
  • TV
  • Lettore DVD
  • Lenzuola

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Interazione con l'ospite

Ciao. Vivo sul posto nella casa principale, gli appartamenti sono al piano terra con giardini che si affacciano su Trevaunance Cove con vista sul mare ininterrotta. Sono un artista e ho uno studio d'arte nella proprietà dove gli ospiti sono invitati a vedere le opere d'arte locali, completamente senza impegno.
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Zona

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Disponibilità

Condizioni di cancellazione

Rimborso completo

Rimborso del 100% dell'importo pagato per cancellazioni effettuate entro 24 ore dalla prenotazione. A condizione che il soggiorno sia previsto almeno 60 giorni dopo.

Rimborso parziale

Rimborso del 50% dell'importo pagato (al netto delle spese di prenotazione) per cancellazioni effettuate almeno 4 settimane prima del check-in.

Nessun rimborso

Nessun rimborso per cancellazioni effettuate meno di 4 settimane prima del check-in.

Rimborso del 100%Rimborso del 100% dell'importo pagato per cancellazioni effettuate entro 24 ore dalla prenotazione. A condizione che il soggiorno sia previsto almeno 60 giorni dopo.
Prenotazione confermata
Rimborso del 50%Rimborso del 50% dell'importo pagato (al netto delle spese di prenotazione) per cancellazioni effettuate almeno 4 settimane prima del check-in.
24 ore dopo la prenotazione
Nessun rimborsoNessun rimborso per cancellazioni effettuate meno di 4 settimane prima del check-in.
4 settimane prima
Data di check-in
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Da sapere

Pagamento

Per questa casa vacanza è possibile effettuare il pagamento solo online tramite Holiday Lettings con carta di credito/debito o conto PayPal (mai tramite trasferimento di fondi o bonifico bancario).
Cauzione: (€116,10) £100,00

Vedi altro

Fumatori

Vietato fumare

Restrizioni del gestore

Giorno di ingresso: sab

Informazioni sul proprietario

Paul H.
Calendario aggiornato:
15 ago 2023

Anni di presenza dell'annuncio:
10

Lingue parlate: Inglese
Questa struttura è offerta da un proprietario privato (privato) e non da una società. Le prenotazioni della struttura potrebbero non essere coperte dalle leggi in materia di tutela dei consumatori dell'Unione Europea o del Regno Unito. Tuttavia, le società di Tripadvisor Rentals offriranno lo stesso servizio clienti previsto per qualsiasi altro alloggio.

Ecco i dettagli forniti dal proprietario della struttura.

Nome della struttura

Indirizzo della struttura

Numero di telefono della struttura

Email della struttura

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Recensioni

4.5
Molto buono
11 recensioni
Eccellente
7
Molto buono
2
Medio
1
Pessimo
0
Terribile
1
LINDA C

Stunning!
Oct 2022

We have just returned from a beautiful week staying in Trebal at Trevaunance Point apartments. We had the most wonderful week. The house is just perfect set within a private, no-through road along the… Più 

18 Oct 2022

Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un utente di Tripadvisor e non di TripAdvisor LLC. Tripadvisor controlla tutte le recensioni.

Harleymark1971
Milton Keynes, United Kingdom

Amazing views
Aug 2022

My wife and I stayed at trevaunance point house and can’t say enough good about it, and Paul who is the most friendly and chilled man in Cornwall. The house is absolutely stunning sitting on th… Più 

5 Sep 2022

Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un utente di Tripadvisor e non di TripAdvisor LLC. Tripadvisor controlla tutte le recensioni.

Dreamer47643829549

Phantastische Lage
Dec 2021

" Die Lage ist noch schöner als man auf den Fotos erkennen kann". Das Haus ist direkt über dem Meer und jeden Tag sieht man ein sensationelles Naturschauspiel der Wellen. Paul, de… Più 

21 Jan 2022

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NorthStar750185

Wohnung in toller Lage mit besonderem Flair
Jul 2018

Spektakuläre Lage direkt an den Klippen mit Blick aufs Meer, kurzer Weg zum Strand, schöner Garten, netter Vermieter, Teppichboden könnte so langsam ausgetauscht werden, in der Küc… Più 

2 Aug 2018

Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un utente di Tripadvisor e non di TripAdvisor LLC. Tripadvisor controlla tutte le recensioni.

mandie589
Birmingham, United Kingdom

Needs to be cleaned!
Jun 2018

Filthy! No welcome pack, no care taken FIRST DAY Saturday - no mention that the toilet was blocked even though the owner knew about it but didn't get the plumber in until the Monday so we couldn&… Più 

10 Jul 2018

Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un utente di Tripadvisor e non di TripAdvisor LLC. Tripadvisor controlla tutte le recensioni.

Risposta del proprietario:
...a few weeks later a 5 STAR REVIEW! We have been offering self catering accommodation for over 15 years, with many great comments and returning guests, but never have we had a complaint like this, which is very upsetting and concerns us deeply. Obviously we do have occasional comments, which we welcome, as it does give us an opportunity to constantly review and up date our accommodation but in this case both myself and the cleaners believe this is unfair, materially incorrect and, in one instance, a lie. For instance they say there are gaps in the hedge, there is NO HEDGE, its a wall without gaps. For your information we received a 5 star review for the same apartment just a few weeks after their stay-see the review on the trip advisor site. I apologise for this lengthy reply but I think it is important we cover their points in detail. ARRIVAL. Firstly I would point out that I see people in when they arrive and explain the apartment, location, area and answer any questions. I then come down the day after arrival to make sure that everything is Ok and also during the week. If there are any issues, which obviously occasionally there are, particularly as the property is over 350 years old, we can then respond to this immediately. In this case there was ample opportunity for them to discuss matters when they could have been resolved either by myself or by bringing back the cleaners, however this damning review came as a complete surprise. Nothing of this was pointed out to me personally during their stay, nor did they complain during that week, so I have had no opportunity to verify their complaints or correct anything. If the apartment was that bad surely they would have said something to me at the time and if it was something we couldn’t resolve I would have asked them if they preferred to leave and returned their payment so they could go elsewhere. We want satisfied guests who enjoy their time here being right by the sea and we work hard to achieve that; we rely on returning guests, of which there a number returning yearly, that would not happen if this was the case. WELCOME PACK, THERE IS ONE. Both a folder welcoming guests in and containing local information, walks guides, local history of St Agnes, a package of leaflets and offers around Cornwall, this is with our apartment info re the heating, wifi etc., which they must have seen as they were using wifi. I did not know the toilet was blocked, actually it wasn’t, it was just slow running away and could be used. They told me about this on the Sunday, unfortunately the earliest I could get an emergency plumber was the following day, Monday, when it was resolved. I informed them of this and they said that would be fine. The cloth was NOT black, no-one could leave a black cloth!, certainly it was clean when they arrived. There was washing up liquid, there is no reference to a dish washer in the list of appliances and the washer dryer is perfectly good. The crockery is checked for any damage and washed each week. There were bin bags both in all the bins and extra ones in the cupboard. They did ask for more bags, however their comment is not entirely true, they asked for more dog bags, which we dont supply, it is up to the dog owners to collect their own dog waste. We dont supply hand wash as it is self catering and most people prefer their own brand. There is no airer (although I gave them one) as drying wet towels in the apartment will cause damp, however there is a clothes dryer with pegs in the garden. There are 4 sets of crockery as its a four person apartment. The table may be wobbly, if so it will be rectified and would have been at the time if it had been mentioned. I did give them a broom, however there is a hoover in the apartment as well as a dust pan and brush, for this reason a mop is not normally needed or supplied, however they asked for one, which I supplied. This was not new but neither was it dirty, every time after the apartment is cleaned if it isnt changed it is cleaned in bleach for the next changeover. I tried to be as helpful as possible, responding to all their needs but apparently even this was wrong. The steps to the apartments are not over grown and I had NOT said they were DANGEROUS, I just point out that the steps to and from our private car park are uneven, so just to be careful. It is a 16c property and built in that Cornish way in stone, possibly not the most precise builders!, but guests come to us because of that authenticity and who do not want to rent a new apartment without character. The garden is maintained by a gardener who also cuts the grass, regularly. That said, it is not a formal garden, it is a cottage style garden. The property is on the cliff edge, hence the spectacular sea views, however it is NOT dangerous. When they say there were gaps in the hedges, this is simply NOT TRUE, there are no hedges, there is a 3-4ft Cornish stone wall bordering the sea side with hedging in front. We have families with young children and dogs all the time, without any adverse comments or problems. The smell I cant comment on, I would assume it comes from the beach. The apartments are CLEANED THOROUGHLY, we have used the same cleaners for many years who are very reliable and thorough, we would not have continued using them if this were not the case. The microwave is cleaned every week and how can there be an inch of dust under the sofa, thats just impossible! The sofa is moved out so we can clean and then wash the floors every week -in fact when this was done opened pots of food were found underneath. They say they had to sleep in the main bedroom, however there is no damp, although being right by the sea this can be mistaken for the sea air, however the twin beds were used. The cleaners tell me there was not a spiders web, certainly there was no mention of this the previous week (so ‘months’ might be a slight exaggeration), nor when I went down to inspect it before our guests arrived, the same can be said for the hairs, if there were and it wasnt spotted I apologise but if this was mentioned it would have been cleaned, unfortunately we are not perfect. There was also a comment as to the furniture being uncomfortable. The expensive leather sofa is only a year or so old and the beds likewise and no-one else has made any comment as to this. Admittedly the antique style furniture may appear old but it is there to form part of the character of the old building, modern furniture would look out of place. The connecting door is to the laundry room which we require to service the apartments and for cleaning otherwise it would mean long trips going outside and around the building to clean. PETS. The point about pets recommendations is that we have other guests to consider, all we say is that they be well behaved and not go on the furniture, which I think is fair. In this case this was totally ignored, the dog jumped all over the furniture, was left on its own and barked constantly. I certainly DID NOT tell people to HURRY UP, I am really annoyed that anyone can say that and not be taken to task for what is, frankly, slander, it is not in my nature. As a matter of courtesy we do ask guests to leave at 10am to give us enough time to clean the apartments thoroughly (which we do!) and we appreciate guests doing this, but NEVER NEVER have I asked anyone to HURRY UP, this is just a lie. What I do is come down sometime before just to ask about their stay, say goodbye and wish them a pleasant journey, then leave them to finish their packing. MY COMMENTS TO THEM I also have issues with them, somehow they managed to break a metal chair, did not tell me, just leaving it propped up against the wall, the curtains were covered in sticky fingers, which we had to take down and get cleaned (luckily there was no-one in the next week) and they left opened food everywhere. However I did not contact them or ask for any recompense for this. Regarding the money, we ask for final payment prior to arrival but they wanted to pay the balance on arrival and although not our policy I agreed, we also ask for a refundable damage deposit, which was never received. Their comment as to cheaper accommodation available locally is also incorrect. If they are to make comments about me or my business they should get their facts straight and not try to destroy our reputation we’ve fought long and hard to achieve. I hope this answers any concerns potential guests have but I am more than willing to speak to anyone direct and willing to supply any number of customer reviews from our site. It is not in our interest to provide anything but our best, we only strive to provide the best accommodation we can in this great place, Trevaunance Cove. PLEASE CONTACT ME AS I WOULD LIKE TO INCLUDE A PHOTO OF THE REVIEW MENTIONED, Thanks

Questa risposta rappresenta l'opinione personale del rappresentante della struttura e non di TripAdvisor LLC.

Recensione 1-5 di 11

FAQ

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A volte, il deposito cauzionale viene incluso nel canone di locazione totale e pagato in anticipo. In quel caso, verrà restituito entro 10 giorni dal check-out, se il proprietario non segnala alcun danno. Se il reclamo del proprietario viene accettato, i costi saranno detratti dal deposito cauzionale e ti verrà restituita la differenza.

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