Casa in St James, Montego Bay, Montego Bay, con Giardino privato e Wi-Fi disponibile

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Dal proprietario

  • Casa
  • 2 camere da letto
  • 4 posti letto
  • 2 notte soggiorno min
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Informazioni principali

  • Rimborso del 100% entro 24 ore dalla prenotazione. Vedi le politiche e le regole della casa
  • Spiaggia più vicina: 1 km
  • Adatto ai bambini
  • Automobile suggerita
  • Animali non ammessi
  • Giardino privato

Dal proprietario

Descrizione della località fornita dal proprietario

Più Meno

Tecnologia Microsoft® Translator

Servizi

Letti e bagni

  • 1 Letti matrimoniali
  • 1 Letto matrimoniale
  • 1 Bagno padronale

Famiglie

  • Ottima per bambini di tutte le età
  • Animali non ammessi

Accesso

  • Parcheggio
  • Parcheggio custodito
  • Non adatto a persone su sedia a rotelle

Essenziali

  • Wi-Fi disponibile
  • Giardino privato
  • Accesso a Internet
  • Fornelli
  • Frigorifero
  • Congelatore
  • Microonde
  • Tostapane
  • Lavatrice
  • TV
  • Impianto stereo
  • Lenzuola

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Zona

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Disponibilità

Condizioni di cancellazione

Rimborso completo

Rimborso del 100% dell'importo pagato per cancellazioni effettuate entro 24 ore dalla prenotazione. A condizione che il soggiorno sia previsto almeno 60 giorni dopo.

Rimborso parziale

Rimborso del 50% dell'importo pagato (al netto delle spese di prenotazione) per cancellazioni effettuate almeno 8 settimane prima del check-in.

Rimborso del 25% dell'importo pagato (al netto delle spese di prenotazione) per cancellazioni effettuate almeno 4 settimane prima del check-in.

Nessun rimborso

Nessun rimborso per cancellazioni effettuate meno di 4 settimane prima del check-in.

Rimborso del 100%Rimborso del 100% dell'importo pagato per cancellazioni effettuate entro 24 ore dalla prenotazione. A condizione che il soggiorno sia previsto almeno 60 giorni dopo.
Prenotazione confermata
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24 ore dopo la prenotazione
Rimborso del 25%Rimborso del 25% dell'importo pagato (al netto delle spese di prenotazione) per cancellazioni effettuate almeno 4 settimane prima del check-in.
8 settimane prima
Nessun rimborsoNessun rimborso per cancellazioni effettuate meno di 4 settimane prima del check-in.
4 settimane prima
Data di check-in
* Tali spese ci aiutano a gestire la nostra piattaforma sicura e ci consentono di offrire l'assistenza ai clienti 24 ore su 24, 7 giorni su 7

Da sapere

Arrivo: 15:00 Partenza: 13:00
In caso di domande sugli orari di check-in o check-out, contattare il proprietario/gestore.

Pagamento

Per questa casa vacanza è possibile effettuare il pagamento solo online tramite Holiday Lettings con carta di credito/debito o conto PayPal (mai tramite trasferimento di fondi o bonifico bancario).
Cauzione: (€116,87) £100,00

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Fumatori

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Informazioni sul proprietario

Claudia Y.
Calendario aggiornato:
09 ott 2019

Anni di presenza dell'annuncio:
8

Residenza:
Regno Unito
Lingue parlate: Inglese, Francese, Spagnolo, Portoghese, Tedesco, Italiano, Ceco, Olandese, Finlandese, Ungherese, Norvegese, Russo, Svedese
Questa struttura è offerta da un proprietario privato (privato) e non da una società. Le prenotazioni della struttura potrebbero non essere coperte dalle leggi in materia di tutela dei consumatori dell'Unione Europea o del Regno Unito. Tuttavia, le società di Tripadvisor Rentals offriranno lo stesso servizio clienti previsto per qualsiasi altro alloggio.

Ecco i dettagli forniti dal proprietario della struttura.

Nome della struttura

Indirizzo della struttura

Numero di telefono della struttura

Email della struttura

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Recensioni

4
Molto buono
6 recensioni
Eccellente
3
Molto buono
2
Medio
0
Pessimo
0
Terribile
1
A Holiday Lettings verified reviewer

Relaxing and Comfortable
Dec 2016

The house is exactly the way the pictures display. The host Steve was absolutely awesome,whatever you want or wherever you need to go Steve did those things. He called every day to make sure me and my… Più 

1 Jan 2017

Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un utente di Tripadvisor e non di TripAdvisor LLC. Tripadvisor controlla tutte le recensioni.

Suji P

we were actually cheated
Jan 2016

We were 3, my husband, mother and myself. We stayed there for 11 days. It was terrible from the first day itself. The property is not exactly as shown in the map. It is like 3-4 kms away from Hilton, … Più 

5 Feb 2016

Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un utente di Tripadvisor e non di TripAdvisor LLC. Tripadvisor controlla tutte le recensioni.

Risposta del proprietario:
I am very surprised at all your complaints, I have had numerous guests that stayed at the property and good reviews, I do not understand. Why did you not report before, you had my email and could have reported all these concerns beforehand but you choose to wait until you left the property and demanding a refunds You have been one of the worse traveller that have been to our property. The reviews from our previous travellers is a big difference. From the very start . I was advised that you caused a lot of mischief and complaining both from Steve, the drivers who were not happy at all. A housekeeper was appointed to clean the property and you have listed all these complaints why did you not mention this to the housekeeper and the host of the property,? The first week of your stay our housekeeper is contracted to clean the house. Weeks after that you have to pay for that service and is chargeable and is compulsory. I am dismissing all your comments on here as it is your responsibilty to pay for that service. I would like to point out that an housekeeper who would come in and clean, this is chargeable and is compulsory after the second week. These are all extras that you would the customer would need to pay. Am I not correct that a Housekeeper came the first week whilst you were there, this service was paid for by Steve? Why did you not mention in this, yet you waited until you left the property with all the complaints. The washing machine as stated is a brand new machine which was imported from the UK and it does work. I was there previously two weeks prior,guests after that had no problem. As for the tours, I would like to confirm that Steve is not a tour guide, he is there to provide transport and it is your responsibility to arrange tour and pay for the services for a tour guide or services. Steve lives approximately 2 hour drive from the property This lady has been out of order and if she has taken photographs, she has taken it whilst being at the property and have used them and not cleaned the items, such as the fridge or microwave which is her responsibility, the housekeeper was there the first week only The fridge you said had fungi and you could not use certain parts, or could not open? So why did you not show this to the Housekeeper when she came the first week?? This is a double compartment fridge which is in good working order. You mentioned about the mosquitos coming in, You need to get mosquito repellent? Jamaica is a hot country, and you will get mosquitos!!! There are windows which can be shut at night!!1 The settee you talked about was slightly damaged by a family that had previously stayed there child which was some small slits in one of the sofa and I personally brought a throw over cover so it was hidden and this was never raised from no one staying there. You complained about lounge chairs that you mentioned is that is two lounge chairs that is ine property. These are not sun loungers, and it does not say in the description that I have sun loungers. i was advised that you were that one that was constantly complaining this is from Steve and friends and what we found rude was that you mainly spoke in your language. *Indian) Please note it is very rude when speaking to people and I am sure you can speak English. Steve advised me about this and I told him it is very rude and disrespectful and he should tell you that it is not acceptable. Would you like if he spoke to you in Jamaican patois??? We did our best to accomodate you and your family. In my professional opinion we gave you advice about prices, the area, the locals and other things that would have cost you far more if you left you to your own devices, you would more than likely would have to pay more!!! i would also like to point out, that Steve is not a Tour Guide, if you wanted the services of a Tour Guide you would have to pay for that service. Steve is there to accomodate your needs, there is access to a car and a driver. Steve has to travel a long way to the property and the arrangement you had for touring and travelling is agreement between yourselves and has nothing to do with the property, so please do not bring this into it. I am sure you were taken you where you want to visit if you did not want the services of a Tour Guide, I am sure you would have had to search the net yourself? I am from the UK and I do not know every where in Jamaica, Steve is a local and he himself does not know every tourist spot? ns the property. This an arrangement that can be done separately, in some property, it is compulsory for a housekeeper to attend the property and clean after the second week which you have to pay, This is a private house not a HOTEL., this was explained to you and you did not take up the offer. You mentioned about beer bottles everywhere in the house. I would like to know where exactly everywhere in the house accommodates beer bottles. If there are beer bottles, this is kept outside of the house and is collected once a fortnight from bottle collector, we do not throw them awaythis is left in a cupboard outside the property There is some untruth everywhere. Why did you not mention that to Steve the host. He could have easily explained that. I would like to confirm there is towels and sheets in the property, we do not use blankets in Jamaica it is a hot country we have throw over sheets which was purchased in Jamaica and also from the UK. I personally brought them from the UK back in November 2015. II was told that you complained about fans and apparently you thought the property had ceiling fans!! Please read the description it says stand alone fans With regards to the fans, i would like you to alone fans which can be moved aroud the house. I understand that this was mentioned to Steve and you thought that house had ceiling fans. If you read the description of the property it did not say it air conditioned or ceiling fans, it read FANS and the boxed was ticked for that. We were honest to give you our opinions about Jamaica, the locals and the lifestyle what you should pay etc I am sure I gave you good detailed information. You would have paid a great deal more. As regards to you taking pictures of the house and videoing which is my private property is torally out of order and i will argue and get friends to support us. You took pictures and videos and if you had all these concerns, you should have written to me via email or explained. All the time when asked every thing you said was fine. So that shows that you had something up your sleeve. has skype session with Steve who had the lawn cut and the the house was up to immaculate I saw this via skype and shown around prior to your visit. In my opinion this lady has been nothing but a trouble maker and because I refused to refund half of the monies she is unhappy after she has left the property, which I think it is blatant BLACKMAIL. I and Steve are professional as you can see from the previous reviews and take it that the photographs that you provided were taken whilst you were at the property and used the services as when you vacated the property, the cooker was a total mess and was not cleaned. .

Questa risposta rappresenta l'opinione personale del rappresentante della struttura e non di TripAdvisor LLC.

Pauline B
Birmingham, United Kingdom

Ms
Oct 2015

My friend recommended this place to stay as it was value for money and very spacious as she herself had stayed there previously. Upon my arrival I was met at the airport by the proprietor who was ex… Più 

14 Nov 2015

Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un utente di Tripadvisor e non di TripAdvisor LLC. Tripadvisor controlla tutte le recensioni.

Risposta del proprietario:
Hi P, it was a pleasure having you at our property, we look forward to seeing you in 2016 and glad that you enjoyed your time at our property. Your review is absolutely fantastic!!

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Na'kiya B
London, United Kingdom

Magical - Well Worth It
Apr 2015

This was my first time visiting Jamaica and fortunately, this was one of my friends recommended places to stay. The housekeeper was extremely helpful with my belongings, and was very friendly and app… Più 

28 May 2015

Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un utente di Tripadvisor e non di TripAdvisor LLC. Tripadvisor controlla tutte le recensioni.

Risposta del proprietario:
Thanks very much for this review, we were very happy to have you at our home. We welcolme you back next year.

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Shan S
Birmingham, United Kingdom

Enjoy your stay!
Apr 2015

As a last minute booking, the service I received was excellent; I was greeted favourably with breakfast and must say it was absolutely delicious and refreshing, delivered by the owners! A very cool an… Più 

28 May 2015

Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un utente di Tripadvisor e non di TripAdvisor LLC. Tripadvisor controlla tutte le recensioni.

Risposta del proprietario:
Thanks for your comments and your enjoyable stay, we do our best to accommodate and assist with any issues. We welcome you back to our property next year!! Thank you also for recommending your friends and glad to know they have also booked our property.

Questa risposta rappresenta l'opinione personale del rappresentante della struttura e non di TripAdvisor LLC.

Recensione 1-5 di 6

FAQ

Come posso trovare maggiori informazioni sulla struttura?

Puoi metterti in contatto con Claudia (proprietario) per mezzo del modulo di contatti che trovi in questa pagina

Se hai già prenotato, accedi a Gestisci la tua prenotazione per inviare un messaggio al proprietario.

Cosa fare in caso di domande prima della prenotazione?

Invia a Claudia (proprietario) un'e-mail tramite il modulo di contatto in questa pagina. In alternativa, se è presente un numero di telefono in questa pagina, puoi contattarlo.

Come posso contattare Claudia (proprietario)?

Invia un'e-mail tramite il modulo di contatto in questa pagina. Oppure, se è presente un numero di telefono in questa pagina, puoi contattarlo.

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Qual è la differenza tra le opzioni "Prenota il tuo soggiorno" e "Contatta il proprietario/gestore"?

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In alternativa, invia a Claudia (proprietario) una richiesta di informazioni tramite il modulo Contatta il proprietario/gestore se prima desideri ricevere un preventivo o maggiori informazioni.

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Come faccio a sapere se la richiesta di prenotazione è stata accettata?

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Come si invia il pagamento per il soggiorno?

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Perché non posso contattare Claudia (proprietario) prima della prenotazione?

Puoi scambiare i contatti con il proprietario/gestore della struttura solo dopo la conferma della prenotazione e dopo il pagamento completo. Se i pagamenti e le comunicazioni avvengono solo attraverso la nostra piattaforma, possiamo garantire la Protezione del pagamento per la tua prenotazione.

Se hai domande prima di prenotare, puoi inviare un messaggio al proprietario/gestore della struttura attraverso il modulo di contatto disponibile nell'annuncio. Dopo aver prenotato, puoi discutere i dettagli della casa e organizzare il tuo viaggio accedendo a Gestione delle prenotazioni.

Come funzionano le cauzioni?

Nella maggior parte dei casi, non è necessario pagare subito il deposito cauzionale. Al contrario, salviamo i tuoi dettagli di pagamento in modo sicuro, e l’addebito avviene solo in caso di danni alla proprietà.

A volte, il deposito cauzionale viene incluso nel canone di locazione totale e pagato in anticipo. In quel caso, verrà restituito entro 10 giorni dal check-out, se il proprietario non segnala alcun danno. Se il reclamo del proprietario viene accettato, i costi saranno detratti dal deposito cauzionale e ti verrà restituita la differenza.

Come fare per visualizzare e gestire le mie prenotazioni?

Accedi a Gestisci la tua prenotazione per visualizzare i dettagli della prenotazione, pagare il saldo del soggiorno o cancellarlo, se necessario.

Come si paga il saldo per la vacanza?

Puoi pagare il saldo residuo per il tuo soggiorno in qualsiasi momento. Vai alla sezione Gestione delle prenotazioni e fai clic su Paga ora.

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Come si cancella una richiesta di prenotazione?

Contatta direttamente Claudia (proprietario) a tale scopo. Invia un messaggio in Gestisci la tua prenotazione o tramite il modulo di contatto in questa pagina.

Come si cancella una prenotazione?

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Come si modifica la prenotazione?

Puoi chiedere di cambiare le date o il numero di persone incluse nella prenotazione tramite la pagina Gestisci la tua prenotazione. Per cambiare le date, usa il pulsante Modifica prenotazione. Per cambiare il numero di ospiti, invia un messaggio al Claudia (proprietario).

Se Claudia (proprietario) accetta, riceverai un preventivo modificato con le variazioni apportate. Potrai quindi visualizzarlo, accettarlo o rifiutarlo dalla pagina Gestisci la tua prenotazione. Avrai a disposizione 48 ore di tempo per intervenire prima che il preventivo modificato scada.

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