Casale in Wangford, Suffolk, con Piscina interna privata e Giardino privato

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Dal proprietario

  • Casale
  • 8 camere da letto
  • 19 posti letto
  • Soggiorno minimo viariabile
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Informazioni principali

  • Vacanze al mare/sul lago
  • Spiaggia più vicina: 4 km
  • Piscina
  • Adatto ai bambini
  • Automobile essenziale
  • Animali ammessi
  • Giardino privato

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Ulteriori dettagli

Ulteriori dettagli sugli interni

Ulteriori dettagli sugli esterni

Descrizione della località fornita dal proprietario

Più Meno

Servizi

Letti e bagni

  • 6 Letti matrimoniali
  • 7 Letti singoli
  • 1 Lettino
  • 2 Bagni, 1 Bagno in camera, 1 Box doccia

Famiglie

  • Ottima per bambini di tutte le età
  • Animali ammessi
  • Lettino
  • Seggiolone

Accesso

  • Parcheggio
  • Non adatto a persone su sedia a rotelle

Essenziali

  • Wi-Fi disponibile
  • Piscina interna privata
  • Giardino privato
  • Barbecue
  • Accesso a Internet
  • Riscaldamento centralizzato
  • Camino
  • Cassaforte
  • Tavolo da biliardo
  • Sala giochi
  • Fornelli
  • Frigorifero
  • Congelatore
  • Microonde
  • Tostapane
  • Bollitore
  • Lavastoviglie
  • Lavatrice
  • Asciugatrice
  • Ferro da stiro
  • Seggiolone
  • TV
  • Lettore DVD
  • Impianto stereo
  • Lenzuola

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Interazione con l'ospite

With COVID-19 protocol at the house, we have an extensive cleaning rota in place which means that until further notice, the entry time to the house on arrival day is from 5pm and guests must leave by 9am on departure day. This is for the safety of our guests and teams that look after the house and we ask that the times are respected accordingly.
Mappa

Zona

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Disponibilità

Da sapere

Arrivo: 17:00 Partenza: 09:00
In caso di domande sugli orari di check-in o check-out, contattare il proprietario/gestore.

Pagamento

Questo proprietario non offre la prenotazione online. Contattalo direttamente per concordare un metodo di pagamento sicuro per il tuo soggiorno. Non effettuare mai pagamenti per le case vacanza tramite trasferimenti di fondi (come Western Union o Moneygram) poiché si tratta di metodi di pagamento non tracciabili.
Cauzione: (€816,00) £700,00

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Fumatori

Vietato fumare

Regole della casa

Dogs are allowed with prior agreement. There is a £30 per dog surcharge with a limit of 4 per booking. Should you wish to increase this number, please check with the Property provider before booking.

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Informazioni sul proprietario

Property M.
Calendario aggiornato:
12 feb 2024

Anni di presenza dell'annuncio:
15

Lingue parlate: Inglese
Questa struttura è offerta da un proprietario privato (privato) e non da una società. Le prenotazioni della struttura potrebbero non essere coperte dalle leggi in materia di tutela dei consumatori dell'Unione Europea o del Regno Unito. Tuttavia, le società di Tripadvisor Rentals offriranno lo stesso servizio clienti previsto per qualsiasi altro alloggio.

Ecco i dettagli forniti dal proprietario della struttura.

Nome della struttura

Indirizzo della struttura

Numero di telefono della struttura

Email della struttura

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Recensioni

4.5
Molto buono
30 recensioni
Eccellente
25
Molto buono
2
Medio
0
Pessimo
2
Terribile
1
Nigel R
London, United Kingdom

Amazing Christmas week at Elms Farmhouse
Dec 2023

We had an amazing Christmas week in Elms Farmhouse. It is an amazing, beautiful, quirky house with great facilities which gave hours of fun and quality family time together. I have already recommended… Più 

8 Jan 2024

Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un utente di Tripadvisor e non di TripAdvisor LLC. Tripadvisor controlla tutte le recensioni.

sarahjknights
London, United Kingdom

Spacious but tired property
Sep 2023

The house was ample in size for our large family group of 14. Most of the rooms were large and the kitchen was well equipped. However, it desperately needs some attention as follows: 1. The house … Più 

29 Sep 2023

Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un utente di Tripadvisor e non di TripAdvisor LLC. Tripadvisor controlla tutte le recensioni.

Risposta del proprietario:
We are very sad that this is a review and none of the above was brought to our attention when the guests were there. The house was certainly not that bad according to the five star review given the week before. However, following the end of the busy season, we are able to advise that the house has undergone a refurbishment (new kitchen, carpets and swimming pool) and we have just put the new photographs onto the website. The house is looking lovely and absolutely well worth a visit.

Questa risposta rappresenta l'opinione personale del rappresentante della struttura e non di TripAdvisor LLC.

theresa p
Basingstoke, United Kingdom

Loved the house, very quirky
Aug 2023

Fabulous house, two different styles, kitchen fitte out with all you need to cook up a feast. Location v quiet, bed linens lovely, enjoyed pool and games room, third visit, v handy for Southwold. High… Più 

21 Sep 2023

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SarahKittyRose

Idyllic Weekend Break
Jun 2019

What a location and what a beautiful house! Thirteen of us congregated at Elms Farmhouse for a hen weekend and we had such a wonderful time. Expertly equipped and well kept, Elms Farmhouse had everyth… Più 

8 Jul 2019

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Robin2512
Norfolk

Disappointingly unloved farmhouse
May 2019

Having lived until recently in a large 13th/17th century farmhouse we knew to expect a quirky layout, beams etc and this house certainly had them. It was situated near the coast which is good for to… Più 

5 Jun 2019

Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un utente di Tripadvisor e non di TripAdvisor LLC. Tripadvisor controlla tutte le recensioni.

Risposta del proprietario:
We are really disappointed with the score given by this client. They simply advised us at the end of their stay that “We had an enjoyable weekend at Elms Farmhouse. Hopefully everything was found to be in order after our stay. Here are our bank account details {for returning the security deposit}”. During their stay, we received only one communication from them with regards to any of their comments to say that the garden tables needed attention. We replaced all three benches with new items that same day. Our handyman erected one and said he’d need to come back the next day to erect the remaining 2 but was told by the client “don’t bother, we now have 4 and we previously had 3. We also have a BBQ tomorrow so please leave it until we leave”. We make it clear in our marketing that Bedroom 8 is a restored attic room with only borrowed light and there are photos on our websites of the swimming pool enclosure. We currently do have a rabbit issue in the rear garden but there is very little we can do about this as the rabbits live in the surrounding fields that border the garden. We have never had any complaints regarding the noise level in the dining room but will install drapes to see if that makes a difference. Our furniture is, in the main, either purchased from respectable auction houses or purchased new and is wholly in keeping with the nature of it’s use; that of a large group of people on holiday in an historic house that is not their own. We don’t spend fortunes on the furniture as this would make clients uneasy during their stay, in case they cause accidental damage. But we do buy items that are attractive and strong enough to last. The Caterer is someone we recommend ………. The hot water system does cope with the demands of 18 people within reason. If ‘emptied’ by high demand at a crucial time, the system takes 20 mins to re-supply hot water. Virtually all our clients manage to avoid hot water issues and there are electric showers in the house. If someone from this group had called to advise us of the defective strip light in the games room, our handyman would have fixed it straight away. However, rather than call us to allow us the chance to correct this issue, the client simply chose to list it as a reason for marking down our property. The pool decking area is cleaned regularly and was spring-cleaned only a couple of weeks before this client’s stay and is/was looking lovely for their stay. The doors did have some stains and these have now been removed. Again, this is something we could have attended to, had the client simply called us at the time. The swimming pool enclosure at Elms Farmhouse is a massive hit with virtually all our clients and we are surprised this group differed in that aspect. Clients do not pay ‘extra money to have the swimming pool heated’. We, as a company, strip out the complete cost of all utilities charged for the house, and charge this as an accurate stand-alone figure. We do this for 2 reasons. Firstly utilities are a lower VAT rate so this helps keep this cost down for clients. Secondly, we hope that clients, in seeing what the actual cost to them of the utilities are, then respect the use of the heating, lighting, hot water etc, and attempt to keep the bills to a minimum. After all, it is the clients who ultimately pay for the cost of utilities through the rates paid. Our attempt to highlight this by charging this figure separately is welcomed by most of our clients, who all seem to ‘get it’. We feel this client is correct when they say “it would not cost a great deal to make the property considerably much better”, but this is because the points they raise that are valid are, in fact, quite small matters and ones that would have been corrected at the start of their stay, had they chosen to call us then. Nevertheless, the points we believe are valid have been passed onto our cleaning, gardening and maintenance teams and have been addressed. Please, if you read this and want to book with us still, we ask only one thing: please do call us up to discuss anything you feel is in need of attention at the property during your stay, as soon as you notice it. Please don’t chose to not tell us and then complain afterwards. That helps no-one, including your group, during their stay.

Questa risposta rappresenta l'opinione personale del rappresentante della struttura e non di TripAdvisor LLC.

Recensione 1-5 di 30

FAQ

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Cosa fare in caso di domande prima della prenotazione?

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Invia a Property (proprietario) una richiesta di preventivo tramite il modulo di contatto per le date del soggiorno. Il Property (proprietario) ti invierà tramite e-mail il costo totale del soggiorno e i dettagli su come effettuare il pagamento.

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